عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

 

 

جنگ نرم مرحله تکامل یافته و پیشرفته ای از تهاجم فرهنگی ، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی است که مقام معظم رهبری ، امام خامنه ای (مدظله العالی) در سالیان گذشته مکرراً درباره هوشیاری نسبت به پیامدهای آن هشدار داده و با ارائه رهنمودهای گوناگون ضرورت دفاع و مقابله با آن را مطرح می نمودند .

در دهه نخست انقلاب ، دشمن با راهبرد تغییر نظام سیاسی وارد جنگ سخت با جمهوری اسلامی شد که از مصادیق آن می توان به جنگ مخرب و خانمانسوز عراق علیه ایران ، تجهیز کامل تسلیحاتی و حمایت قاطع از رژیم بعث عراق ، رویارویی مستقیم ارتش آمریکا با ایران در جنگ خلیج فارس ، کودتای نظامی نوژه ، حمله نظامی برای آزادسازی گروگان های آمریکایی ، حمایت از منافقین در انجام ترورهای کور و ... اشاره نمود .

دشمنان انقلاب پس از تحمل شکست های پی در پی و اذعان به ناکارآمدی این راهبرد ، در دهه دوم انقلاب جنگ نیمه سخت را در راستای راهبرد تغییر رفتار حاکمیتی در دستور کار خود قراردادند . دشمن بر اساس این راهبرد به جای تغییر رژیم و توسعه سلطه سرزمینی ، ضمن به کارگیری مکانیزم های اقتصادی و اهرم تحریم ، به دنبال روی کارآوردن افراد غرب مدار ، سکولار و وابسته به خود و منفعل سازی حاکمان از این طریق بود تا خط سازش با غرب و انفعال در برابر سیاست های هژمونیک غرب تقویت شود . به طور مشخص از خرداد 1376 به بعد این رویکرد وارد فاز جدیدی شد که هدف از اجرای آن اولاً تهی سازی نظام از اصول و ارزش های حاکم بر جامعه دینی و انقلابی ایران و ثانیاً گسترش جو آشفتگی و نابسامان کردن فضای ذهنی و فکری جامعه بود . در دهه سوم انقلاب این بار راهبرد تغییر رفتار اجتماعی نخستین بار با حوادث کوی دانشگاه در تیر ماه 1378 کلید خورد . به عبارت دیگر الگویی که غرب برای اثرگذاری و تعامل با ایران در این مرحله در پیش گرفت براندازی در چارچوب تغییر رفتار اجتماعی بود . مصداق عینی و مشخص تر این راهبرد پس از طی یک دوره ده ساله و به دنبال حوادث تلخ پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری آشکار گردید . این وقایع موجب شد تا مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سخنان خود به موضوع فتنه عمیق در جامعه اسلامی اشاره نمود و همچنین به راه اندازی جنگ نرم توسط دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس ج . ا .ا تصریح بفرمایند . ایشان در ملاقات با اساتید و دانشجویان ضمن اشاره به جنگ نرم دشمنان ، از دانشجویان به عنوان افسران جبهه خودی و از اساتید و پژوهشگران با عنوان فرماندهان و طراحان این جبهه در مقابله با جنگ نرم دشمن یاد کردند و از آنها خواستند با این جنگ و مختصات آن آشنا شوند . 

لذا ما برآنیم تا با آشنایی با اندیشه های امام خامنه ای و پیروی از نایب بر حق امام زمان (عج) در این مسیر قدم برداریم .

(انشاء الله)


نظرات شما عزیزان:

حسین مقدم
ساعت22:28---16 مهر 1391
با سلام دوست عزيز خدا قوت استفاده کردم از مطالب زيباتون،بنده وب شما را با افتخار در لينک خود قرار دادم.

اگه لطف کنيد و وب بنده را هم در لينکتون قرار بديد ممنون ميشم.لطفا جواب پيام ما را بدهيد،به اميد همکاري بيشتر،

عنوان : .::اهل البيت عليهم السلام::.
توضيح : دانلود نرم افزار مذهبي موبايل و کامپيوتر
http://ahl-albait.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ] [ 13:51 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 593
بازدید کل : 78685
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1